Posted in Без рубрики

Բնական նյութերի կիրառումը խոհանոցում

Համագործակցային նախագիծ

Բնագիտության և ընտրությամբ արտադրական խոհանցային խմբերի համատեղ գործունեության ընթացքում պատրաստելու ենք հրուշակեղենային և այլ արտադրատեսակներ, որտեղ կիրառելու ենք բուսական ծագումով հավելումներ, որոնք չունեն քիմիական բաղադրություն և oգտակար են առողջությանը։

Օգտագործելու ենք կարկադե, քուրքում, ռեհան, կարմիր բազուկ, գազար և այլն։

Պատրաստելու ենք բեզեներ, բիսկվիթներ, կարամել և այլն։

Սառնաշաքարային թեյեր

Պատրաստելու ենք թեյի համար շաքարի պարզեցված սառնաշաքարներ, որոնք անվնաս են առողջության, քան շաքարը, որը համարվում է բարդ շաքար։ Սառնաշաքարների հետ լինելու են բնական թեյաբույսեր, համեմունքներ և այլն։ Արտադրատեսակը ապահովելու է թեյի քաղցրությունը, բույրը, գույնը և էստեթիկ հաճույքը։

Նախագիծը՝ Գոհար Եղոյանի, Հասմիկ Ուզունյանի

Իզոմալտ նյութի օգտագործում։

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment