Posted in Без рубрики, Տեխնոլոգիա-Արտադրական ուսուցում

Հացի ուսումնական արտադրություն. նախագիծ

Գործունեությունը տեխնոլոգիական դասընթացի շրջանակում

Մասնակիցները՝ սովորողներ

Համագործակցություն կենսաբանների, քիմիայի մասնագետների և սննդի տեխնոլոգների հետ.

Միջին դպրոցում՝

Հասմիկ Ուզունյան, Անուշ Ասատրյան, Գոհար Եղոյան

Կրտսեր դպրոցներում՝

Կենսաբան-բնագետներ

Նպատակը՝

Սովորել պատրաստել առողջ հաց

Խնդիրներ՝

  • ուսումնասիրել հացերի պատրաստման եղանակները
  • հացի հին և ժամանակակից մշակույթները
  • հացի ազդեցությունը մարդու օրգանիզմում
  • ալյուրիների տեսակներ
  • հացահատիկի ուսումնասիրություն
  • հացի խմորի պատրաստում

Արտադրության առաջին փուլ

  1. Առողջ հացի պատրաստման նպատակով ուսումնասիրել թթխմորի տեխնոլոգիան(սննդի տեխնոլոգի աշխատանք)
  2. Սկսել թթխմորի պատրաստման աշխատանքը (գործնական աշխատանք կենսաբանի հետ)
  3. Թթխմորի ամենօրյա խնամք, գրանցումներ(ծննդյան օր, ամիս, անվանում, խնդիրներ) և այլն

Արտադրության երկրորդ փուլ

Թթխմորի անվանումներ

Թթխմորի փորձարկում դպրոցներում

Թթխմորի հանձնում արտադրամաս

Թթխմորի արտադրության շարունակականություն

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment