Posted in Տեխնոլոգիա-Արտադրական ուսուցում

Խոհանոց-ակումբի նորացում

Միջին դպրոցի խոհանոց-ակումբի միջավայրային, ինքնասպասարկաման և ներառականության հարմարավետ պայմանների, գույքի նորացման առաջարկ:

Նպատակը՝

  • մատչելի դարձնել ինքնասպասարկումը
  • բարելավել մատուցման մակարդակը
  • հարմարեցնել արտադրական ուսուցման գործընթացին
  • օգտվել անվտանգ միջավայրից
  • ապհովել հիգիենայի վերահսկումը

Խոհանոց-ակումբում կիրականացվեն՝

  • արտադրական տեխնոլոգիական դասաժամեր
  • հյուրասիրության պատվերների ուտեստների պատրաստություն
  • ծննդյան տոների հյուրասիրություններ
  • ծիսական և խոհանոցային սեմինարներ
  • հյուրասիրություններ

Առաջարկում ենք ձեռք բերել անհրաժեշտ տեխնիկան՝

  • գազօջախ էլեկտրական ջեռոցով
  • օդաքաշիչ համակարգ
  • միկրոալիքային վառարան
  • կահույքի կոսմետիկ թարմացում
  • հարիչ
  • բլենդեր

Անհրաժեշտ սպասք՝

  • մատուցման ափսեներ
  • բաժակներ
  • դանակներ
  • գդալներ
  • կաթսաներ
  • թասեր
  • գինու բաժակներ
  • սկուտեղներ
  • սրբիչներ
  • այլ

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment