Posted in Ճամփորդություններ-նախագծեր, Գագարին պրոյեկտ

Ստուգատեսային հանդիպում Ծաղկունքում. Նագաիծ


Ճամփորդությունը ըստ ուղեցույցի

Ձմեռային մարզական հանդիպում Ծաղկունքի Բաց Դպրոց Հիմնադրամի սովորողների հետ: Ըստ նախնական պայմանավորվածության, Ծաղկունքում կազմակերպելու ենք ձմեռային ֆուտբոլ և զվարճալի խաղեր՝ սահնակ, փչովի սահնակ, ձիասահք, ֆուտբոլ, էստաֆետաներ և այլն:

Մասնակիցները՝ Միջին դպրոցի տարատարիք ջակատ

Կազմակերպիչներ՝ Գոհար Եղոյան, Հասմիկ Թոփչյան

Համագործակցությունը՝ Ծաղկունքի մարզիչ՝ Գևորգ Գևորգյանի, Գոհար Գասպարյանի, Մաքսիմ Սարգսյանի հետ:

Մարզիչ՝ Գևորգ Հազարումյան

Մեկնումը՝ Մայր դպրոցից

Օր, ժամ՝ հունվարի 18, ժամը 10:00-ին, վերադարձը մինչև՝ 16:00

Երթուղին՝ Երևան-Հրազդան-Ծաղկունք

Խաղերից հետո դպրոցում թեյախմություն է կազմակերպվելու:

Մասնակիցներ՝

  1. Արսեն Պալյան
  2. Էվա Պետրոսյան
  3. Մարիա Բաբաջանյան
  4. Նարե Ղազարյան
  5. Կորյուն Գաբոյան
  6. Անի Հարությունյան
  7. Արսինե Բադալյան
  8. Գևորգ Այդինյան
  9. Սարգիս Մարտիրոսյան
  10. Մաքսիմ Սահրադյան
  11. Դանիել Հարությունյան
  12. Վաղարշակ Հարությունյան
  13. Լևոն Սարգսյան
  14. Կարեն Վարդանյան
  15. Գոռ Փիլիպոսյան
  16. Ավետ Մանվելյան
  17. Յանա Գրիգորյան
  18. Անի Նազինյան
  19. Արփի Մաթևոսյան
  20. Դավիթ Մարգարյան


Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment