Posted in Կրթահամալիրային ծեսեր

Ձմեռային Ազագրական փառատոն 2022թ.


Ձմեռային ազգագրական փառատոն 2022թ
  «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում:

Ուղղությունը՝ ծիսական խոհանոց

Ճամբարի մասնակիցների հետ Ազգագրական ձմեռային փառատոն 2022 թ-ին շրջանակում կծանոթանանք հայկական ծիսական ուտեստների, որոնք պատրասվել են ամանորյա օրերին՝ գաթա, փախլավա:

Մասնակիցներ

Դասավանդողներ

Օր, ժամ՝

հունվարի 4,5 ժամը՝ 12։30

Նպատակ

Մասնակցություն Ազգագրական ձմեռային փառատոն 2022 թ-ին:

Միջավայր

Աշխատանքը՝ խմբերով:

Մայր դպրոցի խոհանոց-ակումբում, կենտրոնական խոհանոց:

Կազմակերպման օգնականներ՝ Վարդուհի Հայրյան, Շուշան Սարդարյան, Գոհար Ավետիսյան, Շուշան Ավագյան, Վարսինե Մակարյան և բոլորը:

Բովանդակություն

Ուսումնասիրել հայկական ամանորյա ուտեստները, դրանց խորհուրդը, նշանակությունը: Կպատրաստենք դրանցից մի քանիսը՝ տարեգաթա, փախլավա:

Աշխատանքը սկսում ենք գաթաթխիկի ծեսի և սովորույթների նեկայացմամբ, իսկ ընթացքում՝ զրույցներ և ծիսական այլ տեղեկությունների քննարկմամբ:

Ազգագրագետի խոսքը գաթայի մասին

Վերջնարդյունք

Ամբողջ գործընթացը կներկայացվի  էլեկտրոնային հարթակում։

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment